משוב מלקוחותינו

המשוב מלקוחותינו מופיע גם בעמוד הפייסבוק שלנו לחץ כאן.

דוד גרוברמן - ספארי בסיני - אוגוסט 2021
אין מה להמשיך לחפש אם המטרה שלכם זה ספארי צלילה מדהים וחוויתי … הגעתם למקום הנכון
שילוב מנצח של תכנון מוקפד, ציוד איכותי וחדיש (מרמת היאכטה לרמת הסנפיר), אנשים חמים מקצועיים ואכפתיים, אתרי צלילה מהטובים בעולם – הכל ברמה הכי גבוהה שאפשר לצפות.
מודה שהיו לי חששות מסוימים מהנושא של סיני והבטחון וכן מלצאת לים לכמה ימים עם קבוצת אנשים שלא הכרתי אבל הכל טופל היטב ותוכנן מראש, ליווי מסודר של אנשי מעמקים בניצוחו של הראל שעשה עבודה פשוט מדהימה, רצון עז של המצרים לתת תחושת בטחון וגם תחושה של ידידות ורצון טוב. פשוט מדהים
עידן מור - ספארי בסיני - אוגוסט 2021
חוויה מצוינת, הראל ואידוב שירות מצוין.
יהלומה אגמון - ספארי בסיני - אוגוסט 2021
אז אחרי יממה של התאוששות מהחופשה הכי חלומית שאני הכי אוהבת ❤️אני רוצה להודות לצוות מעמקים (אידוב והראל) בכל פעם מחדש אתם מגשימים לי ולמשפחתי חלום מחדש , לא זוכרת כמה פעמים כבר יצאנו לחוויה משותפת בצלילות מדהימות בסיני דרככם אבל כל פעם זה מרגיש הכי הכי 😍 המון תודה על שירות מקצועי , עמידה בזמנים , רגישות לכל בקשה וגחמה , תכנון מוקפד לעילא ולעילא , יאכטה מפנקת עם הצוות הכי מדהים של סאבר .
כל שנותר כעת זה להמתין לפעם הבאה ( מקווה שאוטוטו ) ולהשיל את הקילוגרמים שנוספו 😂
למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.
 
ניס אגמון - ספארי בסיני - אוגוסט 2021

שירות מדהים לפני ואחרי. בחירת ספינות מוקפדות עם צוות איכותי. תגיעו עם חיוך אחד ודופק. כל השאר מסתדר לבד. למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.

רות שקדי - ספארי בסיני - אוגוסט 2021
לאורך כל הדרך, מהטופסולוגיה, דרך ההסעה מאילת לגבול, מעברי הגבול, ההסעה בתוך מצרים. היאכטה המנפקת, המדריך (סאבר) שאין מילים לתארו. הבת שלי שהגשימה את חלומה והצליחה לעשות קורס צלילה שני כוכבים במהלך הספארי, אחרי ששנים לא הצליחה בישראל. השירות על היאכטה. היאכטה עצמה.
סטנדרטים גבוהים של איכות, שירות ובטיחות. ציוד צלילה משובח (המסכה הכי טובה שהיתה לי אי פעם).
וגם התמזל מזלי שאידוב, הבעלים של "מעמקים" היה בן הזוג שלי לכמה צלילות והרגשתי בטוחה איתו.
והכי חשוב, בגבול הזדכיתי על רוב התאים האפורים שלי, וגם היום, יום אחרי הספארי, אני מתקשה לקבץ אותם.

אבל ככה זה כשהחופשה גן עדן והחזרה מרגישה כמו הגירוש מגן עדן 🙂

למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.

 
 
יעל אבידן באלי - ספארי בסיני - אוגוסט 2021

Amazing company, very well organized, know where are the best sites to dive are, and have a great crew in Egypt to take you there. My family and I enjoyed it greatly

למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.

עדי עזוזו - קורס צלילה בסיני - אוגוסט 2021
חזרתי משבוע קורס צלילה (2כוכבים) בדהב דרכם. ירדתי לסיני לבד בפעם הראשונה והיו לי חששות בכל מיני הביטים. חשוב לי לציין את אידוב תורן שהיה קשוב, שירותי וזמין מההתחלה כולל לאורך כל השהות בדהב. ענה באדיבות וסבלנות על כל שאלה, סייע לי למצוא פתרונות שירגישו לי נוח וחיבר למועדון צלילה נהדר עם מדריך מעולה ואכפתי.
אחזור לסיני לצלול וזה יהיה ללא ספק דרכם. תודה!
למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.
אוהד אלה - ספארי בסיני יולי 2021
תודה לכם על האירגון המושלם. הכל עבד כמו שעון, ולא היינו צריכים לדאוג לכלום! אז מה כן נשאר לנו לעשות? צלילות מדהימות (20 שנה אני כבר צולל, ועדיין חידשתם לי) ולהנות עם חברים חדשים על הסיפון, בארוחות המעולות או סתם להישפך במזגן ולצבור כוחות לצלילה הבאה.

המון תודה, ונתראה בספארי הבא ❤️

למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.

דינה סוקולוב - ספארי בסיני - יולי 2021

The trip was very well organized and everything happened as planned, and on time. Harel Gardin took care of everything down to the last detail – including getting a friend onto the boat 2 days later, after he was stuck behind due to COVID bureaucracy . Ather Elgammal was an amazing guide – knowledgeable, calm, patient, and pointed out lots of hidden treasures. The yacht was beautiful and well cared for, the food was amazing, the crew was helpful and fun, the people on the trip were all interesting and a pleasure to be with, the atmosphere was relaxing and just what you want on a vacation… but most of all, the dives were incredible! Highly recommended!!

אלון לבנת - ספארי בסיני - יוני 2021
פעם ראשונה בספארי צליללות . היו חששות רבים במיוחד מהמחשבה שלעבור לסיני בעקבות המצב הביטחוני
אולם עם ההגעה למעבר הגבול בליווי של הראל ממעמקים וחצית הגבול כאשר הכל מתקתק כמו שעון בעזרתו האדיבה של הנציג המצרי של מעמקים כל החששות נעלמו ומכאן התחילה חופשה חלומית .
צלילות מדהימות ספינה מפנקת צוות ספינה מדהים שרק רצה לפנק אותך וחברותא של צוללים
חלק מהאנשים עשו במהלך הספארי קורס כוכב שני וקיבלו צלילות הסמכה באתרים מדהימים
בתור אדם הנוסע לחופשות רבות במקומות שונים בעולם החוויה עלתה מעל ומעבר לציפיות
ממליץ בחום על מעמקים אשר תמיד היו קשובים
הראל שליווה אותי החל מההזמנה בטלפון ועד שלהפתעתי הטובה הצטרף אלינו לטיול תמיד ענה לכל השאלות בסבלנות רבה ודאג שתמיד יהיה לנו כיף וטוב
בטוח שזו לא תהיה הפעם האחרונה חזרנו עם טעם של עוד
אני כבר חושב על הפעם הבאה כאשר ציוד הצלילה עוד לא התייבש ובטח יהיה זה עם מעמקים

תודות לכם על חופשה מדהימה

למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.
דינור שביט - ספארי בסיני - יוני 2021

חברה רציניתחברה רצינית ומדהימה, חזרתי עכשיו מספארי צלילות בסיני דרכם, ניהול וארגון 10, שירות 10, סירה מדהימה והכי חשוב אראל אדם מדהים רגוע וקשוב ותמיד שם בשבילך, אז יללה טוסו לסיני. ומדהימה, חזרתי עכשיו מספארי צלילות בסיני דרכם, ניהול וארגון 10, שירות 10, סירה מדהימה והכי חשוב אראל אדם מדהים רגוע וקשוב ותמיד שם בשבילך, אז יללה טוסו לסיני.

למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.

רועי לשם - ספארי בסיני - יוני 2021
כיף גדול
מאורגן הייטב
מדריכים מצויינים
ממליץ בחום
למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.
 
 
צחי מלכה - ספארי בסיני יוני 2021

הייתה חוויה בלתי נשכחת!! הכל היה מתוקתק ובזמנים ללא עיכובים ההסעות והאנשי צוות היו מעולים ונותני שירות ברמה גבוהה, המעברים בגבולות היו מאורגנים ומסודרים מראש וזה ניכר במעבר המהיר. הספארי עצמו כנ״ל, מדריכים מקצועיים ביותר, תדריכים והסברים מפורטים לפני כל צלילה, שאר אנשי הצוות על הסירה אדיבים מאוד, אוכל מעולה ואווירה מהסרטים תודה רבה

למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.

דב צוורלינג - ספארי בסיני - יוני 2021

מהלך רישום היה חלק וקל עם תקשורת של הצוות ולוגיסטיקה ברמה גבוהה. והכי חשוב, הספארי מנוהל בצורה מקצועי בכל הדרגים מהמדריך/ נציג מעמקים ועד אחרון העובדים על העונייה. אוכל מצויין, באמת רמת VIP לא רק בשם. ממליץ לכל מי שרוצה שהכל מטקטק ופשוט מגיעים לצלול. כבר מתחיל לבדוק תאריכים הבאים.

למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.

אסף כהן - ספארי בסיני יוני 2021

היתה פשוט חוויה אדירה. סדר וניהול מופתי. מקצוענים 100 אחוז. הייתי בספארי בסיני והיה הרבה מעל הציפיות. ממש ממש מומלץ.

למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.

 

חננאל בן ישעיהו - חופשת צלילה בדהב יוני 2021
פשוט תודה רבה לכם!!!
קיבלנו שירות מעל המצופה
הקורס היה פשוט תענוג, המדריכים סבלנים ומקצועיים מאוד.
אין ספק שנמשיך לצלול איתכם!

תודה ♥️

למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.

דניאל פין - ספארי בסיני מאי 2021
חזרתי אתמול מספארי מופלא עם חברת מעמקים. זו הפעם השנייה שלי עם החברה וכמו בפעם הראשונה, החוויה היתה לא פחות ממושלמת. הראל ויידוב הם אנשים מקסימים ונעימים, שעובדים עם הספקים המקומיים ודאגו לכל הפרטים הקטנים על מנת ליצור ספארי מושלם. בשל המצב בארץ (טילים משכנינו בחמאס) יצאנו קבוצה קטנה מאוד. התלבטתי קשות ומוכרחה לציין כי כל כך שמחתי שהחלטתי לצאת. באופן אירוני יצאנו לסיני לשקט ושלווה וברחנו מהמלחמה וההפצצות פה במרכז הארץ. הספינה היתה גדולה ומרווחת, המדריך פריד מקצוען לעילא ולעילא, האוכל היה נהדר וחבורת הצוללנים היתה משובחת. כל הכחול העמוק הזה, הצבעים של הדגים בראס מוחמד ומיצרי טיראן היו מושלמים כרגיל. לא יכולה להמליץ בחום גדול יותר על חברת מעמקים.

I returned yesterday from a perfect 4 day dive in Sinai, mainly in Ras mohammad and the Tiran straits. Harel Gardin and Idov took perfect care of all the logistics and the attention to detail was phenomenal. Its my second time around with Deep and I couldn't recommend it more highly. Fabulous vacation and the most fabulous dives in a great yacht, super professional dive instructor, Farid and excellent food. We were a small group due to the security situation in Israel, but the company was superb. Thank you both so much for such a wonderful experience, can't wait for the next time around.

 

למשוב המקורי בפייסבוק לחץ כאן.
עפר גולן - ספארי בסיני - נובמבר 2019

מומלץ מכל הלב! ❤️ היו 3 ימים נהדרים, צוות מקצועי, ספינה מפנקת, ארוחות והכל. 2 מדריכים מצרים + 2 ישראלים, כולל צלילות לילה הכל מתוקתק למופת, חדרים, ווי פי, ציוד צלילה והכל, מזג אויר מצוין, אתרים יפהפיים, אוירה טובה. הסעה מהגבול ישירות לספינה והרגשה בטוחה וידידותית. שאפו 🤘

משה ביטון - ספארי בסיני - נובמבר 2019

פעם ראשונה בסיני עשיתי ספארי צלילה 20/11 עם מעמקים. היה מושלם, האירגון היה ממש טוב והכל נלקח בחשבון והקבוצה הייתה מדהימה ! ממליץ בחום.

ליאור ברסי - ספארי בסיני - אוקטובר 2019

אחרי שישה בסיני ימים שהיו לא פחות ממושלמים בכל היבט להמליץ על מעמקים זו זכות ותענוג אמיתי .
הארגון, הצוות המקומי, הציוד הצלילות והאוכל הכל מצוין מאורגן היטב. לא יכול לחכות לפעם הבאה.

 
יוסי קרן - ספארי בסיני - אוקטובר 2019
היום חזרתי מהספארי הזה. היה מהמם!!! ארבעה ימי צלילה באתרים מרהיבים, צוות מקצועי ושירותי!! חויב בלתי נשכחת!!!
ירון שמיר - ספארי בסיני - אוקטובר 2019

הצלילות הנהדרות, 50 גוונים של טורקיז במים, הרוח היבשה ונופי סיני והאיים ימליצו על עצמם.
האירגון של 'מעמקים' מעולה. חושבים על כל פרט, הוגנים בתשלום ואם יש טעות מחזירים כסף. השירות המיצרי באוניה ניפלא והאוירה בכלל היתה נהדרת.
מומלץ!

אבי מרדכי - ספארי בסיני אוגוסט 2019

בראש ובראשונה תודה רבה למדריכה אורי גלילי על הסבלונת, המקצועיות, הבוק שעשתה לנו מתחת למים, הידע והמצגות שהכינה והעבירה לנו. זה ממש לא מובן מאליו.
שנית, מאוד ממליץ על הספארי צלילה שחברת מעמקים הוציאה. חשוב להבין היא עובדת עם ספקים במצרים שנתנו לנו חוויה בלתי נשכחת, משלב ההדרכה ועד לשלב התזונה, הניקיון, האיבזור והדאגה לרווחת הנוסעים\ צוללנים.
ללא ספק, אחת החוויות המשמעותיות בחיי.
שנה הבאה אני אחזור, בתקווה עם חיזוק (חברים ששמעו חוויות ואמרו שיצטרפו) מקווה שיהיה עם אותם מדריכים 

מיכאל עוזרמן - ספארי בסיני - אוגוסט 2019

חוזר מסאפרי צלילות בראס מוחמד וסיני. רק שבחים על צוות מצרי אדיב ומפנק, תוכנית צלילות יפה ומענינת, הכל דופק כמו שצריך כל הכבוד. ממליץ בחום

אייל באר - ספארי בסיני - אוגוסט 2019

קשה לתאר כמה מושלם היה הספארי צלילות בראס מוחמד וטיראן. חוויה בלתי נשכחת של צלילות מטריפות, סירה מפנקת, צוות מקצועי וסופר אדיב שלא הפסיק לוודא שכולנו מרגישים הכי בנוח שאפשר וכל הטוב הזה באחד המקומות הכי יפים ומיוחדים בעולם. הבעיה היחידה היא שבסוף צריכים לחזור לארץ..

עמי שמואל - ספארי בסיני - אוקטובר 2019

אין דברים כאלה, תכנון, ארגון וביצוע מהמרשימים שחוויתי מעבר לחוויית הצלילות המדהימה עם מדריכה מדהימה ומקצועים בשם אורי ומדריך מצרי פשוט מקצוען!!!
אני כבר סגרתי ימיי חופש לפעם הבאה

אור מנדיוק - ספארי בסיני - אוגוסט 2019

הזמנתי סאפרי בסיני היה ממש חוויה טובה, צלילות מדהימות הצוות על הסיפון נתן שירות יוצא מהכלל ונדיב.
הקבינות בסירה מאוד קטנות והמזגן בכל הקבינות לא עבד היטב, אבל ביחס לסיני מדובר בתנאים ממש טובים במחיר מאוד טובים וגם ככה רוב היום אתה על הסיפון או בצלילות שהיו הרבה יותר ממדהימות.
ממליץ מאוד בחום על החוויה ועל חברת מעמקים.
אני בלי ספק יחזור על החוויה המטורפת שוב

 
איילה גוז'ינסקי - ספארי בסיני - אוגוסט 2019

הייתה לי חוויה מדהימה בספארי צלילות+יוגה באוגוסט 2019! ממליצה בחום לכולם! במיוחד בשילוב עם יוגה. צוות הספינה היה מפנק ומקצועי, הצלילות היו פשוט מעולות, ציוד הצלילה חדש, ארוחות טובות והכי הכי היו מרווה בינימיני ועמית אופק. תודה על הכל. נתראה שנה הבאה 😀

אסף שטרית - צלילה בירדן - אוגוסט 2019

החלטנו באופן ספונטני ללכת ליום צלילות בירדן, הראל ליווה אותנו בתהליך ודאג לכל הפרטים. הכל עבר בצורה מושלמת קיבלנו פרטים על הכל והתהליך עבר בצורה מושלמת. הצלילה הייתה מדהימה ושונה, וכבר התחלנו לתכנן את הטיול הבא לשם. מומלץ מאוד לכל מי שמחפש שינוי אוירה מהצלילות באילת.

אנדרי לויט - צלילה בירדן - אוגוסט 2019

החלטנו בדקה 90 לצאת לצלול בירדן עם שילוב של טיול לפטרה. פנינו למעמקים – הראל, עם בקשה לארגן לנו חבילה: בית מלון, מדריך ירדני וטיול מודרך לפטרה. הראל נתן לנו יחס אישי ושירות מקצועי ולעניין. בכל שלב ממעבר של הגבול ועד יציאה מירדן היה בקשר איתנו ודאג לנו לכל דבר. צלילות בירדן היו מדהימות עם מדריך מקומי. טיול לפטרה- חוויה מטורפת.

תודה רבה למעמקים ולהראל !

אלן וואליס - ספארי בסיני - יולי 2018

חזרנו מאושרים מבאפי מדהים בשארם
מהרגע הראשון שפגשנו את סער המקסים בגבול הנסיעה לשארם ובעיקר התפילות המדהימות
צוות הספינה מאד אדיבים אוכל עוד המלך ומדריך צלילה המקומי אדשר היה מעולה וכל צלילה היתה חוויה אפילו פגשנו כריש לויתן
בקיצור ממליץ בחום לכל אוהבי הצלילה

שמעון זיגמן - חופשת צלילה בשארם - יולי 2019

צוות מקצועי הראל ליווה אותנו לאורך כל הדרך במסירות ומקצועיות פתר כל בעיה הכל עבד כמו שצריך מהנהג ועד החברה במועדון הצלילה נחמדים מאד ומקצועיים

 
אלי עמיר - חופשת צלילה בדהב - יולי 2019

טיפול מסור
מועדון הצלילה מיראז והמלון מיראז איכותיים ומסבירי פנים
הכל ברמה טובה
בילוי נהדר
מומלץ

Roksolana Gaivoronska - ספארי בסיני - יוני 2019

רוקסולנה הגיע לספארי יחד עם בן זוגה הישראלי.

I wanted to say many thanks to everyone from the team who made our Red Sea Diving safari (June 2019) so comfortable and safe! 
Many thanks to Guy and all people who arranged the trip and who supported us during this unforgettable adventure! 
I really appreciate the communication with the office – the team was always online and ready to help, the trip was perfectly planned (all the logistic).
Safari was well balanced; it was time to dive, to yoga (many thanks to Noga for yoga lessons!) and to relax.
The boat and equipment were well maintained so safari went smooth without issues. We were lucky to have the best guides ever – Ather, Moody, Karim – thank you guys for making this adventure safe and fun!
Special thanks to the Cheff – the food was delicious! Just this food is enough reason to come back again! 
And the last but not the least – I am really happy to meet everyone who joined this safari. All are amazing people and good divers. I enjoyed our talks and sharing experience and hope to see everyone again!

אלירן בר - ספארי עם יוגה בסיני - יוני 2019

אז רצינו להגיד תודה. לכולם.

גם על הארגון (בידי אלו שלא הצטרפו) גם על ההוצאה לפועל (כל חבורת המדריכים ואנשי הצוות) וגם על ההווי והחוויות.

גם רוקסי וגם אני היינו אין ספור פעמים בספארי צלילות בסיני, הרבה לפני שכל הביתי מלון צצו ולפני שכל החוקים, התקנות והאיסורים הומצאו ולכן יש לנו למה להשוות.

הספארי הזה היה מאורגן בצורה מדהימה, החל מהתקשורת עם המארגנים לפני הרישום ועד לרמת הציוד, איכות הציוד, רמת המדריכים, אופן סידור הקבוצות ואולי הכי חשוב (לפחות לי) זה הבטיחות. לפני הצלילות ותוך כדי.

רק יום אחד לפני הספארי רוקסי ואני נכחנו בסיטואציה לא נעימה עם חבר׳ה ישראלים שצללו איתנו ב-(מקום אחר בשארם) ומאוד שמחתי לראות את התנהלות והבטיחות של צוות של הספארי שלנו.

שמחתי מאוד להכיר את כל חברי הקבוצה. כל אחת ואחד מכם. אלו ששוחחנו יותר ואלו ששוחחנו פחות.

נהנינו מכל רגע ורצינו להודות לכולכם על שלושה ימים מדהימים.

עדי סטולרו - ספארי בסיני - יוני 2019

תודה רבה (בפעם השלישית) על ארגון, מענה ומקצועיות לכל אורך הטיול.
חזרתי מספארי שבועות בהובלת מרווה בנימיני. והיה פשוט תענוג כמו תמיד. נתראה בעתיד הקרוב!

למשוב המקורי של עדי בפייסבוק לחץ כאן.

אורנית גרוסמן - חופשת צלילה בדהב - יוני 2019

חזרנו אתמול מחופשת צלילה בדהב. היה מעולה! מעמקים ארגנו הכל בצורה מקצועית ויחס אישי. אנחנו כבר מתכננים את הצלילות הבאות.

למשוב המקורי של אורנית בפייסבוק לחץ כאן.

אורי מגן - ספארי אל מיצרי גובאל - מאי 2019

חזרתי מספארי צלילה 5 ימים בסיני והיה פשוט מדהים!! הלוקיישנים, הארגון והתיקתוק, הצוות המקומי (הדייבמאסטרס המקצועיים וצוות הספינה), הפאסיליטיס וכמובן הראל האחד והיחיד מצוות מעמקים – הכל היה מעל ומעבר לציפיות!! חשוב להדגיש שהקפדה על בטיחות היתה בראש מעיינייהם של הצוות המקצועי והכל עבר עם אפס תקלות. זה היה הספארי הראשון שלי ובטוח שלא האחרון. נתראה בקרוב.

למשוב המקורי של אורי בפייסבוק לחץ כאן.

נעה שקד - חופשת צלילה בדהב - אפריל 2019
סיימנו יום עם שלוש צלילות, אין מילים לתאר את המקצועיות, האחריות, רוחב הלב, קבלת הפנים של כל אחד מאנשי הצוות.
מוחמד המדריך המליץ על צלילה באתר אחד, רגע לפני שינה בהתחשב ברוח ובשפל, היה אחראי ביותר, מקצועי, אמין ומלא חיוכים ואנרגיות טובות. ללא ספק נחזור שוב, ממליצים בחום.
למשוב המקורי של בפייסבוק לחץ כאן.
מרסלו גלז - ספארי בסיני - מרץ 2019

מרסלו היה בספארי עם שלושת בניו. זה מה שהוא רשם לנו כמשוב לאחר שחזר: "הייתה חוויה מדהימה! אחמד ורובי מדריכים מצויינים שהפכו את החוויה לעוד יותר מרהיבה!! האוכל מצויין והצוות אדיב במיוחד! ממליץ בחום!"

למשוב המקורי של מרסלו בפייסבוק לחץ כאן.

כנרת כץ - פברואר 2019

חברה אמינה. ספינות ספארי מפנקות ומדריכים מנוסים ומעולים. מה צריך יותר?

למשוב המקורי של כנרת בפייסבוק לחץ כאן.

אלנה טייטלבאום - ספארי בסיני - דצמבר 2018

לפני שבוע חזרתי מספארי בשארם. היה תענוג! צוות ספינה נהדר, מדריכים ממש מקצוענים שבאמת משתדלים לתת אקסטרה. תראו את הסרטון שהכנתי : ) לסרטון לחץ כאן.

למשוב המקורי של אלנה בפייסבוק לחץ כאן.

נטע לזר - ספארי בסיני - ספטמבר 2018

חזרתי השבוע מחמישה ימים באיזור איי טיראן וראס מוחמד, הייתה חוויה לא נורמלית וצוות מקצועי שדאג להכל וגרם לחופשה להיות מושלמת.
מומלץ בחום למי שרוצה לצלול בסיני

למשוב המקורי של נטע בפייסבוק לחץ כאן.

 

ספארי צלילות מצוין! מאורגן למופת!צוות מקצועי!אתרים יוצאי דופן! שווה ביותר! צלילות מטורפות! יש הכל מהכל. 4 ימים של טירוף ימי. מומלץ ביותר! 

למשוב המקורי של דניאל בפייסבוק לחץ כאן.
אלי מור - ספארי בסיני - אוגוסט 2018

ספארי בסיני שהוא חוויה רצופה ללא כל ספק. צוות מקומי מעולה ואוכל חבל על הזמן. הכל מתוקתק ובאמת שברמה גבוהה. ממליץ בחום!

חי יקיר - ספארי בסיני - אוגוסט 2018

אתמול חזרנו מספארי 4 ימים עם מעמקים. היה נהדר. היתי עם אשתי, ביתי ובני שכולם צוללים. הצוות מצויין, השירות אדיב ומקצועי מאוד. ממש נהנינו

אלי כהן - ספארי בסיני - אוגוסט 2018

אידוב היקר,
אתה איש איש מרשים מבלי להכיר ממש.
אתמול אני התחלתי במסע הפרגון למעמקים בפייס בוק ואתם ראויים לכל פרגון.
היינו צוות מגובש שבא להינות והרבה בזכותך/ ם .
אנחנו כבר מדברים על ספארי נוסף בדרום סיני אתכם אז אתה הולך להמשיך את הקשר אתנו לעוד הרבה הרבה זמן.
מרווה אחת הנכסים המשובחים של מעמקים בחורה שנעים להמצא בסביבתה.
נשמח למלא את הקישור ששלחת ונשמור על קשר.
תודה על הכל פשוט מדהים

רונן לן רידר - ספארי בסיני - אוגוסט 2018

שירות מצויין ואדיב מרגע ההזמנה.
עמידה בזמנים בהלוך ובחזור.
תום המדריך המלווה דאג למעברים נוחים ולכל פרט על הספינה.
צוות הספינה מפנק ומאד מקצועי.
תודה על ספארי נפלא.

סם סחייק - צלילות מודרכות בדהב - יולי 2018

Thanks to Idov we had an amazing scuba trip to Dahab! With only one day’s notice the perfect trip was all arranged; it couldn’t have been easier or more enjoyable! Thanks! Sinai is the best!

מיכאל פקליסוב - ספארי בסיני - יולי 2018

ספארי היה מצוין.19.07.18
VIP Shrouq

חן אברהם - ספארי בסיני - יולי 2018

צוות מקצועי ביותר
אירוח 5 כוכבים
חוויה בלתי נשכחת
יחס אישי ונדיב במיוחד
ממליץ לכל אוהבי הים ובכלל

בעז אוראל - ספארי בסיני - יוני 2018

An adventure of a life time. 
Great and professional team , beautiful boat and tasty food . Couldn’t ask for anything more.

מיקה ברקוביץ' - ספארי בסיני - יוני 2018

ספארי מדהים חוויה בלתי נשכחת!

אלון יהודה - ספארי בסיני - יוני 2018

לאידוב לתום ולכל צוות מעמקים.תודה על החוויה המדהימה.על הארגון המושלם.על הזמינות שלך לכל שאלה ועל הביקור בספינה המהממת. 
מצפה כבר לספארי הבא.

צמח ברקוביץ' - ספארי בסיני - יוני 2018

במשפט קצר להמחשה
חזרתי הביתה מספארי צלילה של 4 ימים והרגשתי כאילו חזרתי מטיול בעולם של חודש.את השאר משאיר לכם לדימיון.

ישי שחור - ספארי בסיני - יוני 2018

חזרנו אתמול בערב מהספארי.
משפחתי ואני רוצים להודות לך/מעמקים מאוד.
משלב התיכנון ועד לשלב ההגעה חזרה אל הגבול לא יכולנו לבקש יותר.
תום, בחור מקסים ומקצועי, מלא ברצון לעזור ולסייע.
ההסעה לשארם, הצוות על ה vip shuruq המדריך על הספינה. כולם היו נפלאים ומסבירי פנים.
היתה לנו חוויה נפלאה.
ועוד נחזור…(וכבר יש תאריך7/10).
אז באמת תודה על הכל.
משפחת שחור.
שדה יעקב

קובי מור - ספארי בסיני - יוני 2018

לעידו רובי וכל קבוצת הצוללים היה אחלה ספארי צוות הספינה היה יוצא מהכלל תודה לכולם נתראה רק בהנאות החיים ?

זיאד נאשף - ספארי בסיני - יוני 2018

היה טיול מהנה ונפלא תודה לכולכם חברים וכל הצוות שדאג לשמח אותנו מקווה שנעשה את זה שוב

מותר פלד - ספארי בסיני - יוני 2018

נרשמנו לספארי צלילה של מעמקים, כבר משלב הבירוקרטיה (ויזה, רשיונות,ביטוחים) התרשמנו עמוקות שיש מי שדואג לכל הפרטים הקטנים. אידוב ענה על כל שאלה, ייעץ, המליץ, וסייע בכל שלב. בצד המצרי חיכה לנו אוטובוס ממוזג ונוח והתלוו אלינו לנסיעה מאבטח וגם מדריך – דבר שתרם לתחושה הטובה ולהרגשה שדואגים לך עד הסוף. בהגעה לשארם חיכתה לנו ארוחת ערב מפנקת על הספינה ומשם עברנו לחלוקת הציוד. ציוד הצלילה חיכה לנו בצורה מסודרת , כל אחד קיבל ארגז עם כל מה שצריך מא עד ת לפי המידה. מדריכי הצלילה היו מעולים, צוות הספינה היה מאוד נחמד, שף הספינה יצר 3 ארוחות מפנקות ביום ובנוסף לכך כל שעתיים הוציא מגש פינוקים מהמטבח כך שלמעשה כל שנותר לנו היה ליהנות מאתרי הצלילה המטורפים שיש לשארם א שיח להציע. בין הצלילות לארוחות נהיננו מספינה עם מספר סיפוני שיזוף מפנקים, מכונת קרח, ספות, פופים, שתיה קרה וחמה 24/7 ואלכוהול בשפע (שהבאנו עצמאית משארם). תוסיפו לזה ים בצבעים לא הגיוניים, דולפינים, שמש, שקט אינסופי ואנשים נחמדים שכיף להכיר והרי לכם החופשה המושלמת. לסיכום, מי שרוצה חוויה בלתי נשכחת שמשאירה טעם של עוד ועוד שימהר ליצור קשר עם אידוב/מעמקים וישריין לעצמו מקום בספארי הקרוב. תודה!! 

גון חריטן - ספארי בסיני - יוני 2018

חוויה מטורפת ביותר לאוהבי הצלילות ואפילו לחובבי צלילה כמוני ללא ניסיון רב לפני הסאפרי. חמישה ימים של כיף צרוף, נופים מהממים, שירות אדיב מצוות הספינה, המדריכים ומארגנים. 
ממליצה בחום לאנשים שאוהבים לעשות את הדברים בצורה קצת אחרת 

מאיר כהן - ספארי בסיני - יוני 2018

professional & great team, fresh food
Beautiful and equipped yacht, comfortable and clean room, such an adventure !!
&&This guys Know where’s the best diving site in Sinai # we hade A Great Time ),,

מירה פארן לוגסי - ספארי בסיני - מאי 2018

היינו בספארי צלילות בסיני עם חברת מעמקים, הספארי היה מאורגן ומנוהל בצורה מקצועית בטוחה ומסודרת. היו קשובים לכל בקשותינו ותמיד מנסים לשפר. נהננו מאוד היה נהדר. תהליך מעבר הגבול והירידה לשארם עברו חלק, שגרת הצלילות בספינה התנהלה בצורה מקצועית ואחראית. ממליצה בחום. תודה אידוב!

דניאל פרזדקי - ספארי בדרום מצרים - אפריל 2018

תודה לאידוב ולמעמקים על התמיכה והשירות היוצא דופן!
מרגיע לדעת שיש מישהו שנותן גב, תמיד זמין לשאלות ודואג ששום דבר לא ייפול בין הכיסאות.

ניס אגמון - ספארי בסיני - מאי 2018

אם כולם יבואו נעמוד שוב בתור ארוך במעבר הגבול. 
תישארו בבית. אל תבואו לסיני. תשאירו לנו את כל הכיף הזה לבד. 
הכל זורם נפלא האתרים היפים בעולם מתחת לאף….

ילנה אולגנבלום - ספארי בסיני - מאי 2018

דיורג 5 כוכבים מתוך 5

אבירן בוגטוס - קורס צלילה בדהב - אפריל 2018

סגרנו אצל אידוב קבוצה של ארבעה חברים קורס צלילה כוכב ראשון בדהב שבסיני .
מהרגע שסגרנו עד שהגענו ,קיבלנו עדכונים שוטפים לאתרים בדהב , נעננו בחיוך לכל שאלה והכל בכנות מוחלטת לגבי התנהלות הקורס . 
*ברגע שהגענו קיבלו אותנו צוות חייכן ,מקצועי עם
ציוד ברמה גבוהה בMirage Village ובאמת הרגשנו שנכנסו לחלק ממשפחה . 
*אחד החברים הציע נישואים והצוות שם עשו בשבילו הכל מלחפש מסעדה יפה עם אלכוהול , שהלוקיישן שלה יהיה כמעט על הים שהיא תאכל לראות הכל , לתת סימן שיתנגן השיר ולנגן אותו במסעדה ואפילו לצלם הכל בכמה זוויות, פשוט מדהימים!!!
*המדריכה שלנו כמובן אלכס היקרה , מקצועית וסבלנית ברמה שלא משנה כמה פעמים לא תצליח לעשות תרגיל מסוים אתה תתייאש לפני שהיא תוותר עלייך והכל בחיוך ובלנסות למצוא את הבעיה.
ומצחיק שדווקא די חששנו שיהיו זרקנים מדי כי זה בסיני והם היו יותר נוקשים בחוקים מאשר בארץ.
*דרך אגב אחת מאיתנו גילתה שצלילה זה לא בשבילה וקיבלה החזר כמעט מלא מאידוב (חויבה בפחות מצלילת היכרות שזה מדהים) . 
בקיצור יצא לי לחכות כמה שנים טובות שאני אעשה את הקורס ובשביל החוויה המדהימה הזו אני שמח שחיכיתי , לא יכולתי לבקש טוב יותר . תודה !

ענת מושיוב - ספארי בסיני - אפריל 2018

סאפרי צלילה סיני יום העצמאות-2018 היה סאפרי מעולה מכל בחינה שהיא. האירגון מדויק ללא עיכובים והכל זרם חלק. על הספינה היה צוות מעולה מאד מיומן ואדיב. פינקו אותנו מאד. האוכל היה מעולה בהשוואה לסאפרי קודמים שהייתי בהם. החדרים נקיים ומאורגנים, אומנם פיצפונים (אבל ממש) לא הפריע כי רק ישנו בחדרים. פעם שניה שאני בסאפרי עם מעמקים ואין ספק שאסע איתם שוב. היתה חוויה טובה מאד מאד.
ממליצה בחום חוויה מדהימה. תודה לכל העושים במלאכה מעמקים. ותודה מיוחדת לידוב,

אנה ליסקניץ' - ספארי בסיני - אפריל 2018

צללתי פעמיים עם המעמקים. ראשית, אידוב בן אדם אדיר וצוללן מקצועי ביותר. ארגון הספארי היה מצוין. צוות הסירות בהן צללתי (BELLA ו VIP) יוצא דופן בשירותיות וחוויה כללית. כיף! כיף! כיף! אחזור שוב כמובן 

סנדרה אלמוג - ספארי בסיני - אפריל 2018

היינו בספארי של 5 ימים לראס מוחמד ,הטיסלגורם וטיראן. הספארי היה פשוט מעולה גם מתחת וגם מעל המים. תודה רבה להראל שליווה אותנו כל הדרך וטיפל בכל. הטיפול ממעבר הגבול ועד לספינה היה מצוין וללא עיכובים.
אתרי הצלילה יפהפיים עם שפע ומגוון מרשים של אלמוגים וחיות (צלילת הלילה בספינה טרופה היה חוויה מיוחדות), המדריכים מקצועיים ומנהלים טוב את הצלילות וציוד הצלילה חדש ואיכותי. הצוות של הספינה סופר נחמד, דואג שהכל יהיה מתוקתק ותמיד קשובים ובאים לעזור אם צריך. אוכל מעולה. האירגון של "מעמקים" היה מצוין: ההסברים באינטרנט על הספארי ברורים ומכילים את כל המידע הרלוונטי וכל שאלה נוספת נענית מהר ע"י הראל. לאורך כל הספארי ל
אני רוצה לצייין שקרתה לי תאונת צלילה הודות לחוסר אחריות של הבן זוג לצלילה ולחיים (כבר לא), וטיפלו בי במהירות, מקצועיות, דאגה ואחריות מדהימה!!! גם לקחו אותי לרופא בשארם יי שיח, מיסתבר שהרופא (ד"ר עדל טהר הוא בעל שם עולמי בתחום רפואת צלילה ואחד המומחים הגדולים בעולם! 
תודה רבה ל"מעמקים", מומלץ בחום!!!

איגור פניאסוב - קורס צלילה בדהב - אפריל 2018

הזמנו קורס צלילה בדהב וזכינו לחווייה מדהימה וכל מילה מיותרת!
קיבלנו תמורה מעל ומעבר למחיר, מועדון הצלילה מקצועי מאוד, האזור עצמו אחד היפים, והתמיכה שקיבלנו מאידוב לא השאירה מקום לספקות.
מומלץ בחום!

ביאטה גרבר - קורס צלילה בדהב - אפריל 2018

שנים חלמתי על לעשות קורס צלילה והייתי נחושה להגשים את החלום הזה גם אם זה אומר לנסוע לסיני בגפי  איכשהו נתקלתי באתר או בעמוד הפייסבוק של ידוב שמצידו, סיפק לי מידע מלא והמליץ לי לעשות קורסי צלילה של כוכב 1+2 בדהב. סגרתי הכל מולו ודי מהר נוכחתי לדעת שההמלצה שלו שווה זהב! המלון היה מתאים לצרכיי ומרכז הצלילה (Mirage Divers) היה פשוט מושלם מכל בחינה אפשרית (הצוות המקסים, האדיב והחייכני, הציוד, המקצועיות ועוד ועוד). ידוב היה זמין לי בכל שאלה עוד לפני שנסעתי (החל מהאם יש מגבות בחדר ועד לכמה כסף כדאי לקחת איתי) ודאג לשלוח הודעה כל יומיים להתעניין איך הולך והאם אני מסתדרת. כמו כן, רציתי להאריך את השהות שלי במלון ביום והוא עזר לי עם זה במהירות ויעילות. מומלץ מומלץ מומלץ!

יונתן פוקס - ספארי בסיני - מרץ 2018

חזרתי מספארי של 5 ימים בטיראן וראס מוחמד ואין לי מילים. הייתה חוויה מדהימה ובלתי נשכחת, כל צלילה הייתה יפה יותר מקודמתה. מעבר לכך, הצוות המסור בספינה דאג לנו בכל נושא ולא חסר לנו דבר!
אין כל ספק שאחזור לספארי נוסף בעתיד, ממליץ בחום לכל אוהבי הצלילות לצאת לספארי!

יוני וקולין - ספארי בסיני - מרץ 2018

We spent a wonderful 4 days on a Deeps dive safari, complete with lovely dives, delicious food, and endless sunshine. The positive energy of the crew and all the staff involved really made the trip a most pleasant experience. Everything was well coordinated and communication before/during the safari was exceptional! The only problem we have now is that we have to find a time to come again soon

יידוב וכל צוות מעמקים,
תודה ענקית על הספארי המקסים! הצלילות היו מדהימות, הצוות היה מקצועי ונתן מענה לכל מה שביקשנו, האוכל היה מצויין(ואפילו טבעוניים כמונו לא נשארו רעבים..), והארגון היה ללא רבב. שוב תודה על הליווי לפני, ובמהלך הספארי. כל בקשה, וכל שאלה נענו במהירות ובאדיבות. ללא ספק נחזור שוב, ונמליץ לכל מי שישאל אותנו. יונתן וקולין

דניאל קרן - ספארי בסיני - מרץ 2018

חוויה נפלאה מלווה בצוות מקצועי ביותר, שף שהכין אוכל מעולה, אתרי צלילה מהסרטים של נשיונל גיאוגראפיק וחברה טובה. מומלץ ביותר. המון תודה.

איתמר בייגל - צלילה בשארם - מרץ 2018

עידו בחור חביב, אדיב ונחמד מאוד!!
הצלילות היו מקצועיות ויפיפיות! אחזור שוב, מקווה שבקרוב ואיתכם. תודה רבה!!

Vova Malivan - ספארי בסיני - 21.11.2017

חזרתי שבוע שעבר מסאפרי של 5 ימים בסיני היה מדהים. קיבלתי מענה מאידוב לכל שאלה ובקשה גם לפני הטיול וגם במהלכו אם זה מבחינת ההתארגנות, הצלילות עצמן או בכללי על סיני. השירות בספינה היה מעולה (הכי טוב שראיתי עד עכשיו), האוכל היה טוב, המדריך מקצועי והצלילות מעניינות. ממליץ בחום.

נחי זלצמן - ספארי בסיני - 18.11.2017

ספארי שני שלי עם מעמקים ואידוב. צלילות מדהימות . ספינה מפנקת צוות הנותן שירות סביב השעון. הכל קורה לפי התכנון וביעילות מרבית. ממליץ בחום.

אמיר פנסקי - ספארי בסיני - 18.11.2017

ספארי בקבוצה קטנה. אוירה מעולה. ארגון טוב ללא חשבונות וצוות ספינה מדהים. 
ואין כמו סיני וים סוף . מומלץ.

רבקה קאופמן - ספארי בסיני - 7.11.2017

חווית ספארי נהדרת, ארגון מצויין, הצוות הישראלי והמצרי היו מקסימים. מומלץ בחום!

נגה דקל - ספארי בסיני - 4.11.2017

הייתה חוויה מדהימה. ליווה אותנו צוות מקצועי- גם הצד הישראלי, גם הצוות המקומי שתפעל את הסירה וגם מדריכי הצלילה! 
צלילות מדהימות, נוף יפה, אוכל טוב ואחלה אנשים. חופשה מושלמת.

גיורא שקד 23.10.2017

Fascinating site, amazing pictures and diving trips suggestions to the Red sea. Highly recommended!

יוחאי קלוגמן - ספארי בסיני - 23.10.2017

השתתפתי בספארי בתאריכים 4-8/10. הכל היה נהדר. הצוות על היאכטה, המדריך הישראלי שליווה, האוכל, השירות. אין מילים.
הערה אחת קטנה – צויין שיהיה אינטרנט אלחוטי במשך כל ימי השהייה על היאכטה.
לצערי היה אינטרנט רק למשך יומיים ובשאר הזמן נאלצנו לבקש "טובות" מהצוות המיצרי.
אם יהיה אפשר לשפר עניין זה להבא, הכל יהיה מושלם באמת !

יוסי עזרא - ספארי בסיני 7.10.2017

וואו איזה ספארי מדהים. יצא לי לבלות בספארי של מעמקים בשבוע שעבר (28.09-02.10), שארם מיצרי טיראן ראס מוחמד ועוד.
התלבטתי דרך איזה חברה להרשם לספארי ולאחר ששמעתי המלצות חמות על מעמקים החלטתי לנסות. אז ככה

ארגון למופת עד הפרט האחרון , מידע מקדים על ״המסע״ הצפוי.
ספינה נהדרת (vipdiver) צוות 
מקומי נהדר כולל מדריכים מנוסים שלא הפסיקו להפתיע.

אז ככה מעבר לאתרי הצלילה הנפלאים, האוכל על הספינה נהדר, תכנון יעדי צלילה במהלך היום מושלם.
ליווי מדריך מישראל (גונן היית 10), 
ספינה מרווחת (כולל תמיכה במדחס לתערובת נייטרוקס)
הקפדה על בטיחות ובקיצור תמיד הרגשת שיש מי שדואג ואכפת לו ש הספארי יעבור באופן מושלם וללא תקלות.

וכמובן איך אפשר בלי לציין את חבורת הצוללים הנהדרות שהתגבשה במהלך הספארי.
לסיכום ממליץ בחום על ספארי דרך מעמקים, אין לי ספק שעוד אחזור לספארי נוספים, וחבל שהסתיים כל כך מהר (אמנם מתיש אך מהנה).

ומילה קטנה על הרגשת הביטחון בסיני. אז ככה מעולם לא הרגשתי בטוח במדינה זרה. לאחר מעבר הגבול והדרכונים חיכה לנו מלווה עם מיניבוס עד לשארם. לרכב התלווה איש ביטחון מצרי (השב״כ המצרי), כאשר לחלק מהנסיעה לווה ג'יפ משטרתי.

אז קדימה לא לחשוב פעמיים לכל מי שמדגדג ורוצה לחוות את סיני במסע צלילה , זו הדרך הבטוחה המהנה והחוויתית.

יישר כוח אידוב ולכל הצוות ממעמקים

לירן מלצר - ספארי בסיני - 4.10.2017

(משוב זה נשלח ישירות אלינו)

הספארי שהוצאתם היה מעל ומעבר לכל ציפייה שהייתה לי מצלילה בסיני, מארגון ומתכנון של נסיעה כזו. הבחירה של האתרים הייתה מגוונת ומרשימה. הצוות שעמד לרשותנו מהמדריכים וצוות היאכטה התנהל במקצועיות, אדיבות ועשה כל מה שאפשר להפוך את השהות מעל ומתחת למים לנעימה יותר. גיא, שבכישרון רב דאג לסגור את כל הפינות והקצוות ולהוסיף ידע היכן שרק ניתן. וחבורת האנשים עצמה שפשוט הפכה את הנסיעה הזו למעולה! תודה! לירן.

מאראט סורקין - ספארי בסיני - 28.9.2017

תודה על החוויה בלתי נשכחת בספארי בסיני. הכל טקטק כמו שעון שווייצרי.

יוסי עזרא -ספארי בסיני - 28.9.2017

וואו איזה ספארי מדהים. יצא לי לבלות בספארי של מעמקים בשבוע שעבר (28.09-02.10), שארם מיצרי טיראן ראס מוחמד ועוד.
התלבטתי דרך איזה חברה להרשם לספארי ולאחר ששמעתי המלצות חמות על מעמקים החלטתי לנסות. אז ככה, ארגון למופת עד הפרט האחרון , מידע מקדים על ״המסע״ הצפוי. ספינה נהדרת (vipdiver) צוות 
מקומי נהדר כולל מדריכים מנוסים שלא הפסיקו להפתיע. 
אז ככה מעבר לאתרי הצלילה הנפלאים, האוכל על הספינה נהדר, תכנון יעדי צלילה במהלך היום מושלם. ליווי מדריך מישראל (גונן היית 10), ספינה מרווחת (כולל תמיכה במדחס לתערובת נייטרוקס) הקפדה על בטיחות ובקיצור תמיד הרגשת שיש מי שדואג ואכפת לו ש הספארי יעבור באופן מושלם וללא תקלות. וכמובן איך אפשר בלי לציין את חבורת הצוללים הנהדרות שהתגבשה במהלך הספארי. לסיכום ממליץ בחום על ספארי דרך מעמקים, אין לי ספק שעוד אחזור לספארי נוספים, וחבל שהסתיים כל כך מהר (אמנם מתיש אך מהנה).

ומילה קטנה על הרגשת הביטחון בסיני. אז ככה מעולם לא הרגשתי בטוח במדינה זרה. לאחר מעבר הגבול והדרכונים חיכה לנו מלווה עם מיניבוס עד לשארם. לרכב התלווה איש ביטחון מצרי (השב״כ המצרי), כאשר לחלק מהנסיעה לווה ג'יפ משטרתי. אז קדימה לא לחשוב פעמיים לכל מי שמדגדג ורוצה לחוות את סיני במסע צלילה , זו הדרך הבטוחה המהנה והחוויתית. יישר כוח אידוב ולכל הצוות ממעמקים

קובי יונתן - ספארי בסיני - 28.9.2017

עבורי ספארי הצלילות בסיני היה הגשמת חלום. הנופים התת מימים, הספינות הטבועות, והדגה הרב גונית כמו גם צוות הספינה המקצועי היו למכלול של חופשה מושלמת, תודות לאידוב ולחברת מעמקים. בקרוב הסרט מתוך הצלילה אל האוניה הטבועה Thistlegorm

נעה אבני - ספארי בסיני - 24.9.2017

Idov, DeepS, Saber, Mustafa and all VIP Diving College crew
thank you so much for this once-in-a-lifetime experience of diving safari: starting from the amazing crew, professional guidance, outstanding care and help, safety, beautiful VIP-Shrouq yacht, special places – all made us feel like a big family with the most wonderful and special people. We can't wait to come for a second round of dives with you guys – it was an experience we would never forget!!! Love, Ron & Noa.

רוני שטרנברג - חופשת צלילה בעקבה - 23.9.2017

נסעתי לעקבה בראש השנה. חופשה שכולה חווייה. הן הצלילות המלון ההסעות והטיול לואדי רם. אידוב דאג לכל פרט באופן אכפתי מהיר ומקצועי. קיבלתי יחס של vip… בהחלט ממליץ

רוני עמרם - קורס צלילה בדהב - 11.9.2017

הזמנתי דרך מעמקים קורס צלילה (כוכב ראשון ושני) בדהב, סיני. 
מהרגע שיצרתי קשר קיבלתי שירות מעולה! אידוב דאג לעדכן, לברר, לשאול מה נשמע ולתת המון טיפים והכוונות. בסוף יצא (עקב סיבות אישיות) שהספקתי לעשות רק את הכוכב ראשון- ומועדון הצלילה היה מאוד גמיש ושירותי. לאחר מכן אפילו קיבלתי החזר מיידי של יתרת הכסף מכיוון שלא המשכתי לכוכב השני. אני מרוצה מאוד מהיחס הן של המועדון בדאהב והן של אידוב ובוודאות אמשיך לצלול דרכם. תודה!:)

גיא לוין - ספארי בסיני - 27.8.2017

רציתי להודות ל"מעמקים" על ספארי באמת פנטסטי בו חוויתי כמה מהחוויות המרגשות ביותר בשנים האחרונות של חיי. המסה והמגוון של החיים בים האדום פשוט עוצרי נשימה. ראינו כרישים, תמנון, צבים ענקיים, ברקודות, מורנות, טונות, כוכבי ם מיוחדים, קיפודים, חשופיות ומה לא בעצם. והכל באקסטרה-לארג'. וגם כמובן שקיבלנו את הצ'ופר בטיסלגורם. עניתם על כל הציפיות מ-א' ועד ת' ומעבר. החל מההסעה, דרך מקצועיות המדריכים והצלילות עוצרות הנשימה ועד לאוכל והיחס מצוות הספינה. בהחלט נתראה שוב בעתיד! מומלץ בחום… מחיר הוגן לכל הדעות.

עפר ארבל - ספארי בסיני - 10.9.2017

(משוב זה נשלח ישירות אלינו)

רוצה לומר  בשמי בשם שי ואורן כי הספארי בו השתתפנו בשבוע שעבר בהובלתך ענה על כל הציפיות ומעבר לכך במגוון מישורים: ראשית ברמה המקצועית והבטיחותית חשתי בידיים טובות ומקצועיות,לאורך כל השבוע, הן מחוץ למים ובעיקר מתחתם.  מגוון האתרים העומקים והדרכים בהם נכנסנו ויצאנו מהמים בכל צלילה השאיר אותי רעב ומאותגר לאורך כל השבוע וסיפק חווית צלילה איכותית וייחודית, התואמת לטעמי את השפע הרב שיש לים האדום להציע. שמחתי לפגוש צוות שמחוייב לעבודתו ומתמיד בה בכל שעות היום והלילה,גם כשהתנאים אינם אופטימלים, תמיד בגישה חיובית ובאווירה טובה ואף עליזה בזמן ובמקומות הנכונים. לעוד שנים רבות של ספארי צלילה בים האדום ומעבר לו!
ג'ני פוליאק - ספארי בסיני - 27.8.2017

חזרתי מסאפרי של 4 ימים בשארם דרך מעמקים. הסאפרי היה מושלם והצלילות היו עוצרות נשימה! המדריכים מקצועיים והשירות של צוות הספינה היה יוצא מן הכלל! הארגון היה מתוכנן בקפידה עד לפרטים הקטנים. תודה רבה לאידוב ולהראל על חופשה מהחלומות!

גלעד גרין - ספארי בסיני - 26.8.2017

היינו בספארי של 4 ימים לראס מוחמד והטיסלגורם. הספארי היה פשוט מעולה גם מתחת וגם מעל המים:
כל אתרי הצלילה יפהפיים עם שפע ומגוון מרשים של אלמוגים וחיות (צלילת הלילה בספינה טרופה ומשחק עם להקת הדולפינים היו חוויות מיוחדות), המדריכים מקצועיים ומנהלים טוב את הצלילות וציוד הצלילה חדש ואיכותי. הצוות של הספינה סופר נחמד, דואג שהכל יהיה מתוקתק ותמיד קשובים ובאים לעזור אם צריך. הספינה עצמה ברמה גבוהה, נקייה, החדרים טובים (מיזוג, מקלחות וכו') והאוכל מעולה. האירגון של "מעמקים" היה מצוין: ההסברים באינטרנט על הספארי ברורים ומכילים את כל המידע הרלוונטי וכל שאלה נוספת נענית מהר ע"י אידוב. הטיפול ממעבר הגבול ועד לספינה היה מצוין וללא עיכובים. לאורך כל הספארי (וגם ב2 הימים נוספים שנשארנו בחופים) לא הרגשנו אי נעימות מבחינה ביטחונית והחופשה כולה היתה שלווה ונעימה.
בקיצור, מומלץ ביותר וזה עוד לפני שמכניסים את המחיר הזול למערך השיקולים

אופיר שטמרמן - ספארי בסיני - 25.8.2017

(משוב זה נשלח ישירות אלינו)
לכל צוות מעמקים
רציתי להגיד תודה,
חופשה מופלאה מתחילתה ועד סופה!
תודה על מדריכי צלילה מצויינים שנתנו לכולם ביטחון, הדריכו והפכו כל צלילה למיוחדת!
תודה על הצוות הנפלא על הסירה
תודה על בחירת אתרי הצלילה
תודה שהצלחתם לארגן חבורה נעימה של ישראלים פשוטים יחד,
תודה על הארגון וההסעה לשארם ובחזרה,
תודה על ארגון המדוייק והפשוט לפני הנסיעה.
אין לי ספק שרבים מאיתנו יחזרו איתכם לסאבר ואחמד הנפלאים
אני בטוח!!!
שבת שלום

מירי נווה - ספארי בסיני - 25.8.2017

feeling very safe all the way, the thought about the fear of taking the decision looks funny/waste of time/dealing with the government propaganda.. , right now, at the end of that amazing experience. a pure delight of the open sea and skies, the big blue above and below, immense beauty of the desert, the various diving adventures, all went smooth smiling and easy. appreciate the organization, the kindness and the big smile of everybody on our way. thank you!

לילה לבנברג - 23.8.2017 - ספארי בסיני

כן אכן הצלחה כבירה. יצאתי לספארי צלילות ב-16 באוגוסט עם חברת מעמקים. מצאתי אותם במקרה בפייסבוק הרמתי טלפון ואידוב עידכן אותי בסבלנות ובאורך רוח. לא צללתי מעל עשרים שנה ולא ממש ידעתי למה לצפות. החוויה היתה מדהימה מדהימה ומדהימה כאחד. הצד האירגוני לפני היציאה מהארץ היה קשוב וזמין. מהרגע שנפגשנו בגבול היה ליווי מלא של הראל מטעם החברה ,שהוא פנינה בפני עצמה. ההפלגה היתה אושר אחד גדול,החברה מעולים ומהר מאוד נעשנו משפחה אחת גדולה מתחת למים ועל היאכטה. ממליצה בלב שלם. בקרוב…

עדי גולדשטיין - 23.8.2017 - ספארי בסיני

ההתארגנות לקראת, הליווי במעברי הגבול, המפגש עם הקבוצה, הנסיעה מטאבה לשארם-א-שיח , ההגעה לספינה, המפגש עם זוג המדריכים וצוות הספינה, ההנחיות לקראת הצלילות, ההתארגנות על הציוד , החדר הפרטי, המרחב הציבורי, ההגעה לאתרי הצלילות, הצלילות וההדרכה במים, המראות מתחת למים, האווירה בספינה, ההרכב האנושי , המרחב הפרטי והמפגש עם השותפים, המדריכים, הארוחות, השיחות המשותפות והשיחות האישיות, הריקודים, הצחוקים, הביחד והלחוד – כל אלו היו במיטבם. חלום במציאות מעל ומתחת למים עם שותפים נהדרים. שמחה מאוד על שלקחתי חלק בזה ותוווודה להראל ולצוות "מעמקים" .

תמר אילן - 22.8.2017 - ספארי בסיני

חזרתי מ 4 ימים ספארי צלילות קסומים. ארגון מתוקתק, צוות הספינה ומדריכי הצלילה מקצועים, מקסימים ומפנקים. על סיני לא צריך ואי אפשר לפרט ; )
תודה רבה על הכל.

 
דנית חולי - 3.8.2017 - ספארי בסיני

בדיוק חזרתי לפני כמה יומיים מספארי בשארם דרך מעמקים. הספארי היה מדהים! הצלילות עוצרות נשימה, המדריכים אדירים והשירות על ה״בלה״ היה מעל ומעבר ואוכל מעולה! היינו מעט אנשים (8) שהבנתי שזה בערך חצי ממה שיש בדרך כלל ומבחינתי זה היה מעולה כי ממש באתי בשביל השקט. אידוב דאג לכל מה שהיה קשור במעברים ולמרות שנסעתי לבד עד הספינה בשארם, הרגשתי מאוד בטוחה, עם מלווה ומאבטח. באמת שאין מילים! המון המון תודה, זאת היתה בדיוק החופשה שהייתי צריכה!! גם רגועה, נופים מדהימים וצלילות אדירות עם שדות לא נגמרים של אלמוגים ודגים. היינו ב3 ספינות טבועות, ראינו דולפינים, כריש, מאנטריי ענק, צב ים, להקות של ברקודות ועוד המון המון מיני דגים. ממליצה בחום!

טליה לנגפור - 3.8.2017 - ספארי בסיני

היתה חופשה נהדרת, צלילות ריפים מדהימות, מדריכים מצוינם ששומרים על בטיחות וגם דואגים שצוללים בכל הרמות יהנו, צוות הספינה מוכן לעזור בכל רגע. ממליצה בחום.

קלי מורד - 3.8.2017 - ספארי בסיני

חזרתי לפני שבוע מספארי צלילה של מעמקים. צלילות מדהימות ואוירה מדהימה לכל אורך ועומק הדרך. אחרי 15 שנה שלא צללתי בסיני חשבתי שכבר לא אחזור לשם. בזכות אידוב והראל זה קרה. לפני כשנה הייתי בספארי צלילה במלדיבים, וחוץ מזה שהספארי שם היה שבוע ובסיני 4 ימים אני יכול לדרג את שניהם, כל אחד עם הדברים המיוחדים שלו, כמקומות הטובים בעולם. בזכות מעמקים, הספארי בסיני נגיש, נח, מתוכנן בקפידה, מקצועי ובעלויות נמוכות משמעותית מהמלדיבים – כאן ליד הבית. אל תפספסו את הספארי הבא.

ירון זהבי 25.7.2017 - ספארי בסיני

לא צללתי בסיני מאז 2009. לאחר לבטים ושיקולים החלטתי לנסוע הקיץ עם אידוב ומעמקים. באמתחתי מעל 15 ספארי צלילה בים האדום ואני חייב לומר שהספארי עם "מעמקים" היה מאורגן ומתוקתק למופת, החל מהפרוצדורות (ויזה, מידע וכ"ו), מעבר הגבול המסודר, אבטחה ותחושת ביטחון מוחלטת, צוות ספינה נהדר, מדריכים מקצועיים מנוסים ורגועים. ממליץ בחום.

שמואל זיכל 12.7.2017 - חופשת צלילה בעקבה

חזרנו מעקבה בטיול של אבא ובת. כל מה שהוזמן ותואם התקבל במורה הכי טובה ומקצועית. אידוב דאג לנו כל הזמן ושאל לשלומנו. מרגיש מקצועי אמין ורציני – ממליץ בחום להזמנת חופשות צלילה.

אוהד נבון 22.6.2017 - קורס DiveMaster בשארם
חברים יקרים! תודה רבה על אירגון מקצה לקצה של הקורס דייבמאסטר שלי! היו לי שבועיים מדהימים בשארם ובמועדון VIP Diving College! המועדון היה בין המקצועיים שפגשתי (אני צולל המון בארץ ובכל העולם), מדריכים עם אנגלית שוטפת, מקצועיים, סבלניים ומצחיקים! הצוות היה גמיש וחושב וידע להתנהל בהתאם למצב הנתון ולא להיות מקובע לתכנית המקורית בעת הצורך! הצלילות היו מדהימות לא פחות וזה בהחלט בזכות הידע הרב של המדריכים שידעו איפה לחפש ולמצוא את הדברים המעניינים! הגשמתי חלום קטן כשפגשנו להקת דולפינים ענקית בזמן שנרקול ושיחקנו איתם לפחות שעתיים! ראינו גם כריש לויתן ענק! להקות עצומות מדהימות של דגים צבים רייז ומה לא?!? מעבר לצלילות דאגתם שלא אהיה לבד בזמן החופשי ככה שחוויתי חוויה אותנטית ונדירה עם שכנינו שאין שני לה! תודה תודה תודה! נתראה שוב בקרוב
אריאל רחום 21.6.2017 - ספארי בסיני

חזרתי מספארי צלילות מדהים שאורגן באופן מקצועי עוד משלב השאלות בארץ (ספארי ראשון שלי), מידע מדוייק על מה צריך כמה ולמה, איך מוציאים ויזה ובאמת מענה מהיר לכל שאלה. הספארי עצמו היה חוויה מושלמת, גם מבחינת המדריכים המקצועים, גם הנופים, האווירה האוכל והשרות של הצוות של הספינה. ממליץ בחום, תודה רבה אידוב

ירדן שמואל 21.6.2017 - ספארי בסיני

טעימה מגן עדן! אידוב המקסים תודה רבה-הפכת חלום למציאות לכלכך הרבה אנשים ולי בפרט! לא מובן מאליו שהכנסת אותי בדקה ה900 להפלגה שבסופה ומבלי תכנון מראש עשיתי קורס צלילה במקום הכי קסום שאפשר לתאר! דאגת שיהיה לכולם הכל ברמה הכי גבוהה גם באמצע לב הים! תודה לצוות המדהים של Vip diving colleg על האוניה Bella הכוללים מדריכי צלילה וצוות ברמה שהפתיע כל יום מחדש! ממליצה לכולם לחוות טעימה מגן עדן

עמית אופק 15.5.2017 - ספארי בסיני

תודה רבה על חופשה מהחלומות. אידוב תודה על האירגון המושלם, על הסבלנות ועל זה שדאגת לנו באחריות מלאה שנגיע ושנהנה הכי שרק אפשר ושנחזור הבייתה מרוצים ועם טעם של עוד ועוד.. הכל היה מצויין, מהרגע הראשון של הסעה נוחה לאילת, מעבר גבול והמשך נסיעה לשארם ואז כמובן הסירה המדהימה ו- @vip diving college שאין כמוהם. באמת שאני כבר מחכה לפעם הבאה, אין לי ספק שנתראה שוב בקרוב.

אדוה ליטביץ 12.5.2017 - ספארי בסיני

אידוב תודה לך על אירגון החופשה המושלמת עם Vip diving college!! אין מילים לתאר את חמשת ימי הצלילה והשהות על האוניה הקסומה Bella! תודה על החשיבה, הדיוק והירידה לפרטים הקטנים! מארגון ההסעה לטאבה, אוטובוס מאובטח מטאבה לשארם , יאכטה מופלאה עם צוות א-ד-י-ר, שדואג שיהיה לך טוב בכל רגע נתון! וצלילות מרהיבות! אידוב והצוות המצרי לקחו אותנו לאתרי צלילה הכי מרשימים שיש באיזור! היאכטה מהממת ומפנקת ברמה הכי גבוהה שיש והצוות המצרי על הסירה דואג שלא יחסר דבר! מלאים באנרגיות שמחות וצחוקים!!! המדריכים סופר מקצועיים והציוד מעולה! מחכה לספארי הבא כבר!!! תודה תודה תודה! מומלץ בחום- לא תצטערו!

איתן חזן 10.5.2017 - ספארי בסיני

חזרנו מ-4 ימי צלילה בהדרכתו והשראתו של אידוב וצוות מעמקים. בגבול חיכה מאבטח, בנמל צוות הספינה כבר פגש אותנו עם חיוך ועזרה עם הציוד. במהלך ארבעת הימים דאגו לכל צורך שלנו (גם כאלה שלא חשבנו עליו) כמו ירידה ספונטנית לאי בודד ועוגות טריות שהטבח בדיוק אפה! היה קסם ביאכטה המפנקת, במים של הים האדום, צוות הסיפון, המדריכים והצוללים האחרים שפגשנו בשיט. אז תודה רבה אידוב שאפשרת לזה לקרות, נתראה בספארי הבא!

יובל פוקס 10.5.2017 - ספארי בסיני

תודה על חוויה מדהימה, חלומית ומעוררת השראה! כל החופשה נוהלה בצורה יוצאת מן הכלל, החל משלב ההכנות במיילים ובוואטסאפ ועד לשלב החזרה לארץ במעבר הגבול ובארגון ההסעה. שאפו גדול ותודה לכל צוות מעמקים על נתינה מכל הלב, מקצועיות ושאיפה לשלמות.. זה לא מובן מאילו! כמובן שאמשיך את חוויות הצלילה שלי איתכם ואינשאללה כן ירבו!

יהב גבעתי 10.5.2017 - ספארי בסיני

אין איך לתאר במילים את החוויה הקסומה שעברתי ! מההתחלה, עם כל הפחדים של לרדת לסיני, עד ליאכטה המושלמת, צלילות מרהיבות והכל עם ליווי צמוד, מקצועי, אמיתי ומלא בכוונה אמיתית שיהיה לי הכי טוב! אידוב תודה רבה על הכל! בזכותך הבנתי גן עדן מה הוא…
נתראה בקרוב מאוד!!

ירדן גולדשטיין 9.5.2017 - ספארי בסיני

תודה אידוב והצוות על חוויה מדהימה! חזרנו מספארי צלילה בסיני הכל היה מאורגן עד הפרט הקטן ביותר! דאגו לנו להכל, סיני הייתה בטוחה מתמיד! אוכל-ים-צלילות-אנשים טובים! הנשמות הפועלות דאגו לנו ברמה שאין לתאר! תודה תודה תודה!!

שמעון ממן 7.5.2017 - ספארי בסיני

אתמול חזרתי מחמישה ימי ספארי בהדרכתו של אידוב תורן בראס מוחמד. זהו הספארי הראשון שלי. האמת שלא באתי עם המון ציפיות. (באים צוללים. נחים וכן הלאה) אך לשימחתי התבדתי החל מהרגע הראשון כאשר עלינו על היכאטה. שירות VIP כשמו כן הוא. נתחיל בזה שהצוות ששירת אותנו יצא מגדרו בכדי לספק את כל הרצונות שלנו. ולהנאים לנו עד המקסימום את השהייה בספינה. ארוחות כיד המלך. שייקים לאחר כל צלילה. טבח צמוד ברמה גבוהה. צוות שדואג שלא יהייה חסר שום דבר לאף אחד.מדריכי הצלילה שהיו איתנו היו ברמה גבוהה מאוד . כל תדריך לפני צלילה לווה במיפוי האזור. מה אנחנו הולכים לראות ועוד. מיותר לציין שאידוב דאג לכל הפרטים קטנים וגדולים אנחנו נרגיש מאושרים ממש כך.ממליץ לכל צולל. אם זה בצלילת מיכלים או חופשית להצטרף לחוויה המיוחדת אשר אידוב מארגן בכל מקום. אני אהייה שם שוב. מקווה שגם אתם

עדי סטולרו 7.5.2017 - ספארי בסיני

אידוב תודה רבה (שוב) על ארגון יוצא מן הכלל , הכל היה מתוקתק וברור והרגשתי שיש על מי לסמוך. ההסעה דרך הספינה ,המדריכים והצוות היו ברמה הכי גבוהה שיש ובאמת שלא היה חסר כלום. זאת פעם שנייה שאני יוצא עם אידוב לספארי שכזה ואני יודע שיהיו עוד בעתיד הקרוב. ממליץ בחום למי שרוצה לחוות חופשה כמו שכתוב בספר!

בעז אלון 17.4.2017 - חופשת צלילה בעקבה

הרגע סיימתי 5 ימי צלילות דרך Edov Toren בירדן. שירות VIP ; לא עמדנו בתור בגבול (והיה תור ארוך). צלילות מדהימות!!! מדריכים מצויינים. חייב לציין את השירות האדיב של אידוב – בהתחלה נרשמתי לספארי בסיני ושילמתי על שלושה אנשים; בעקבות ההתראות ביקשתי מאידוב לבטל ולקבל החזר למרות שע"פ החוזה לא הייתי זכאי. אידוב החזיר את כל הכסף מייד ואף עזר לי עם הצלילות בירדן. מומלץ בחום. אידוב תרשום אותי לקיץ לספארי בסיני 

אמיר מרסיק 5.3.2017 - ספארי בסיני

ירדנו עם אידוב עוד לפני שהוקמה "מעמקים" לסיני לספארי של 4 ימים בראס מוחמד ומיצרי טיראן. כל ההתנהלות לאורך כל הדרך הייתה יותר ממה שציפינו. ההסעות חיכו ויצאו בזמן (נדיר ביותר). ההסעה מאובטחת ע"י שוטר חמוש. הצוות על הספינה היה פשוט נפלא. הכל תקתק בלי שהרגשנו בנוכחותם. שני מדריכי הצלילה היו מקצוענים והראו לנו אחד לאחד כל מה שהבטיחו. כבר ביום הצלילה הראשון צללנו לטיסלגורם, שחינו עם דולפינים שעה שלמה וראינו כריש לויתן שפשוט חנה מתחת לספינה. אני ממליץ על אידוב ו"מעמקים" מכל הלב ובאחריות מלאה. כשאשוב לסיני זה יהיה רק עם "מעמקים"!

לימור יניב 14.2.2017 - ספארי בסיני

ממליצה בחום! ספארי חובה, ארגון למופת, צוות מדהים, אין ספק שביוני 17 חוזרים שוב.

ארתור ברקוביץ' 14.2.2017 - ספארי בסיני

הכל מתוקתק כמו שצריך! נשאר רק 1. לצלול 2. לאכול 3. לישון 4. חזרה ל 1.

נגישות