מדריכי הספארי בסיני

מדריכי הספארי העובדים איתנו מנוסים מאד ומכירים את אתרי הצלילה כאת כף ידם. כולם דוברי אנגלית טובה ושפות נוספות. בעלי נסיון רב בעבודה עם צוללים מכל העולם. הם מארחים חמים כמיטב המסורת המצרית וידאגו לכם לחוויית צלילה מהנה ובטוחה מעל ומתחת למים. הנה כמה מן המדריכים העובדים איתנו בד"כ. נא להכיר…

סאבר – Saber Elkilany

סאבר בעל נסיון של למעלה מ-18 שנים בהדרכת צוללים מכל העולם. הוא הבעלים והמנהל של מועדון הצלילה VIP Diving College ומשמש כמדריך הבכיר במועדון. איש מקצוע מקסים, בעל אנרגיה רבה המארח את הצוללים ביד רחבה, דואג לבטחונם ומשתדל מאד לתת להם חוויה נהדרת מעל ומתחת למים. בשעות הערב, אחרי יום טוב של צלילות סאבר מכבד את הצוללים בנרגילה ריחנית כמיטב המסורת המצרית וגם מוסיקה טובה מתנגנת על הסיפון. סאבר אוהב לרקוד ולעשות שמח. בין השאר יש לו את ההסמכות הבאות:
PADI IDC Staff Instructor
CMAS 3 Star Instructor 
SSI Dive Control Specialist Instructor
SSI Course Director Instructor/Trainer
בנוסף לערבית סאבר דובר אנגלית, איטלקית ורוסית. 

את'ר - Ather Elgamal

את'ר עובד בים האדום בהדרכת צוללים מכל העולם למעלה מ-16 שנים. מעל המים הוא בעל אישיות שקטה ונעימה. מתחת למים הוא מקצוען אמיתי, דואג לבטיחות ומחפש כל הזמן מה להראות לצוללים. לאת'ר יש הסמכה של Master scuba diver trainer SSI.
בנוסף לערבית את'ר דובר אנגלית ורוסית.
החבר'ה הישראלים קוראים לו "אשר".

אחמד - Ahmed Abdel Fadel

אחמד עובד בים האדום בהדרכת צוללים מכל העולם למעלה מ-13 שנים. מדריך נעים הליכות וחייכן. מקצוען אמיתי מעל ומתחת למים. בנוסף לעבודתו כמדריך הוא גם המנהל הטכני של מועדון הצלילה VIP Diving College. במסגרת תפקידו הוא אחראי על התקינות של כל הציוד במועדון והכנת הציוד לספארי. איש מקצוע אחראי המקפיד על כל פרט.
בין השאר יש לאחמד הסמכה של Master scuba diver trainer SSI.
בנוסף לערבית אחמד דובר אנגלית, גרמנית ורוסית.

פאריד- Mohamed Farid

פאריד עובד בים האדום בהדרכת צוללים מכל העולם למעלה מ-17 שנים. הוא מתחבב מהר מאד על הצוללים שלנו בזכות אישיותו העדינה והמקסימה. מתחת למים עיניו חדות במיוחד, הוא מאתר עבור הצוללים מיני הפתעות. בין השאר יש לפאריד יש את ההסמכות הבאות:
PADI IDC Staff Instructor
SSI Dive Control Specialist Instructor 
בנוסף לערבית פאריד דובר אנגלית ורוסית. 

אלסנדרה - Alessandra Ferretti

אלסנדרה מדריכת צלילה ותיקה, ילידת איטליה. היא מלאת אנרגיה במים ומחוץ למים. עובדת בהדרכת צוללים בים האדום מזה 8 שנים. דוברת איטלקית ואנגלית.

מוסטפא - Mustafa Qattana

מוסטפא עובד בים האדום בהדרכת צוללים מכל העולם למעלה מ-9 שנים. הוא מדריך מקצועי, נעים הליכות וחייכן. למוסטפא יש הסמכה של Open water scuba instructor PADI. בנוסף לערבית מוסטפא דובר אנגלית ורוסית. 

נגישות